Het ontwaken…2 januari 2005

Vandaag heerlijk uitgeslapen ! Rond de klok van negen wakker geworden met de zalige gedachte nog even te kunnen blijven liggen.

Sjell slaapt nog. Ik ruik zijn geur en voel de warmte van zijn naakte lijf tegen het mijne. Ik geniet als ik hem zo zie liggen … zijn sterke nog atletische lichaam helemaal ontspannen, zijn vlasblonde haar in de warn beginnend stoppelbaardje … snorretje.

Zachtjes kruip ik nog wat tegen hem aan. Verken zijn lichaam met mijn vingertoppen …

het begint te leven onder mijn aanrakingen. Ademhaling sneller, onregelmatiger, lichaam kronkelt, kreun … Ritmische bewegingen … een leuke manier om wakker te worden toch ?!

Ogen openen zich tot spleetjes. Hij streelt mijn wang … tanden met zijn tong. Zijn handen op mijn borst glijden naar mijn middel. Gloeiende lijven beginnen te leven … xxx … Phil.

Log in to write a note

miss ochtenden zoals dat