update

Update lijkt wel wenselijk! Wat is het weer lang geleden en wat is er ondertussen weer veel gebeurd!

Niet lang geleden dacht ik er aan onderdoor te gaan maar dan tja…sjell ging weer en kwam weer terug.

De kids zijn nog steeds kwaad dat ik hem terug genomen heb, maar ja what can i say…i just love the man!!!Maar elke dag groeien we meer naar elkaar toe en worden we meer en meer een gezin. Even zag het er naar uit dat hij naar een (nieuwe) vriendin koos. Ze woonden al min of meer samen, zo een acht maanden heeft het geduurd. In die periode heb ik hem zelfs niet willen zien. Ik ging er kapot aan. Dan heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar hem toe gegaan. Een bundeltje met kleren die hij thuis nog had liggen meegenomen.

Oh mijn God, donder en bliksem leek het wel! We hebben buiten eerst gevochten en daarna gevreeën. Het deed deugt ! Dan zijn we opnieuw begonnen. Van voor af aan, geniepig dus een affaire zoals destijds nog toen hij bij zijn vrouw was. Tja ik zag hem graag en hij had bang voor de reacties van familie en vrienden. Die laatsten vielen heel goed mee trouwens.

Dan heeft hij toch zijn vriendin verlaten en is hij stilaan meer en meer bij ons komen inwonen, eerst als LAT en nu denken we eraan samen te wonen. Zijn huis staat toch altijd leeg.

Dat is het voor nu tot later!

Phil

Log in to write a note