下水禮

上星期三開始游番水, 起碼一星期一次, 希望自己有恒心繼續。 我通常都係放左工先去, 但係有時感覺游完水仲精神, 攪到瞓唔著。其實我都係想做吓運動好瞓d, 但係好似唔係好得…要再游多幾次睇吓點…不過做完運動感覺真係好舒服, 希望長遠對自己有幫助啦!

一年一度牙醫檢查/洗牙又到, touchwood無大問題, 都是刷牙太大力牙肉有點蝕了…要注意啊! 但很多時都覺得, 刷得大力些會乾淨d。

這是上星期跟爸爸逛商場, 看到有個”愛爸站”, 於是叫爸爸去拍一張。雖然我們時常吵架, 但係我都是為他好, 希望爸爸可以陪我一起繼續吵下去…

Log in to write a note
May 23, 2018

我最近都開始做番啲運動,希望對身體好啲~

May 24, 2018

其實游水真係好有益, 可惜我唔識游呀>.<