Um… yeah…

So, a relatively boring title… but not for a boring entry ^^ I am doing well, I had tacos for dinner. :3 Delish! 

I tried on Anna’s blonde bob wig and it’s lovely on me. I was a strawberry blonde when I was younger so.. I should get a selfie with it on… 🙂 I look a bit like a odd version of Jonathan Brandis in Ladybugs.

Image result for ladybugs movie jonathan brandis

Pretty cool. Except I’m not a guy in a wig. I’m a person with a feminine wig. 🙂 Does that make sense? If not, I apologize.

I am just waiting for the people working in the kitchen to finish up to open up the tomato juice that we got in our snack order. 

Next week is pin. Most of mine is going towards new clothes (how boring!) and IDK what else.

Anyways, keep smiling and your enemies will wonder what made you so happy. 😀

Sammy

 

 

 

Log in to write a note
1 week ago

Yes that makes sense.  Dinner already oh I forgot your time is ahead of mine.  😎

1 week ago

@tracker2020 Yupp. 🙂

1 week ago

If there is any Vodka I will come for a good stiff drink?

1 week ago

@jaythesmartone BYOB. 😛

1 week ago

@sleepydormouse

oh crap…..LOL

1 week ago

That is one beautiful photo!!  And as I make most of my clothes, I spend money on fabric.  It’s a wonderful addiction!!

1 week ago

@novembercirese You make your clothes?? 😮 Very nice!

1 week ago

we got A lot of snow  to

1 week ago

@ihavenoarms We are still getting it too Todd. 😮

1 week ago

OMG Jonathan Brandis wearing a wig hahaha

1 week ago

lol I remember Ladybugs, used to have a huge crush on Jonathon Brandis. So sad what happened to him.

1 week ago

@soldis I love him too. 🙂 Yes, Ikr?