Log in to write a note
October 7, 2001

don’t get mad babe=P

October 10, 2001

¦³µL´e±oËݺò­n§r? «¢«¢~~ ­ø©Ç±o§A­n¶}OD°Õ~~ THX FOR UR NOTE

¾´ª¨:§Ú·R§A §Ú·R§A §Ú·R§A §Ú·R§A §Ú·R§A §Ú·R§A §Ú·R§A §A¾Ö¦³¾´¶ý§r¡I §A¥Ã»·³£¤£·|±I¹æo¬¡I ¾´¶ý¥Ã»·³£ËÝ·R§A¡I

October 11, 2001

No la, Don Ma is not love Don Bar!!!!! You are loving… … I will become lonely FOREVER!!!!! ha~~~ha~~~ha~~~

October 11, 2001

re: d ¤HÁ¿o¤UÁ¿o¤U, ·d¨ì§Ú³£·QÚ»²K, Å¥Á¿¯u«Y¦n«lØ{~~­Ó­Ó¨k¤HÚ»§¹³£¸Ü”³»­ø¶¶”, ¨þ¨þ¨þ~~

«x? e-mail? §A­Óuser name«YÉA§r?? §Asend¥h§Úhotmail ­Óaccount? ¦n¦ü¥¼¦¬¨ìËÝo¬J?!?!? ³Þ³Þ~ §A¥i¥Hsend¥h§Ú¤½¥q­ÓaccountØ{~~ ËݧÚo¦a´N¥i¥Hicq chat °Õ! §A¥ýe-mail¥h§Úairy_hui@hotmail.com¥ý, §Úsend§Ú¤½¥q­Óe-mail­Ú§A¤X

hi

¯u«Y´e¨ì¾_wor @_@ §Ú³£¦n©È´e~~

October 17, 2001

¯u«YËÝ´e? ÉN¤u§@­Ú§A°µ§r? ¤£¹L, §Ú³£¹çÄ@°µ¤U³¥, ¦n¹LÉN³¥°µ!

October 17, 2001

¦pªG¤Ó´e, Ú»¤U¤H¦ao¬JOD°Õ! ¥i¥H®ø¿i¦n¦h®É¶¡¬!

October 17, 2001

I’ve read a lot of OD everyday!

¸Õ¸Õ¦æ¤U®Ñ§½§r ¥i¯à,©p·|µo²{¦n¬Ýªº®Ñ¥»

ªB¤Í«Y­n¦Û¤v¥D°Ê¥hݯo¬J~~ §Ú­ø´±¸Ü©p¤@©w·|¦³¦n¦h¦n¦hfriend~~ ¦ý«Y¨ä¹ê¦n¦hfriend³£·|o«Y©p¶·­nÊo¬J®É­Ô¥X²{o¬J~~ ¥u«Yµø¥G©p¯d­ø¯d·N¨ìoªÌ~~ zennot

November 17, 2001

³£¦n¦hªB¤Í¤ä«ù§A§r!! ³Ì«á³£¦³§Ú ©ñ¤ß!!