第五年Annual Dinner

15/12/12 星期六

今天天晴

今日超級熱

本來一早預算今年Annual Dinner是著冷衫……

幾個星期前看中心水,買了~就打算在今晚著….

但真係好熱好熱…

決定再諗諗今晚著乜

今年annual dinner竟然有主題…玩bling bling ….

總之要夠閃…….

我好少閃既衫/褲/鞋/配飾等等等等,….

同今年俾人收購後第一次搞…以為抽現金獎無咗嘛… 

咁點會投貨買新衫~~

所以又要諗著乜好喇~~

發現咗一件著咗一次定兩次既班馬衫~~

袖口位置有少少閃閃效果~~

嗯~

可取用~~

再由衫著數諗埋點襯整個造型~

下身~諗掂~

好快執好晚上造型~~

晚上需要飲酒關係~

專程揀一些澱粉質的食物食~~

要飽肚~多飲酒都唔易暈~

只要有食飯…………我經驗~~

後來出門前~再多加兩片芝士~~~

準備充足~

七點開始

但我知道八點先真係開席…

預較到…七點五十五分先到……

一去到…

相都未影…

<span

style=”font-size: medium;”>同fd果堆未講夠幾句

就俾同事拉番去坐喇…

一坐低大佬就問..你幾時到架?!

影咗相未?

後來知道原來係全組合照已經影咗了…….

Oh…

Nevermind ~~ 

反正我知唔齊人…因為我到果時,仲有另外兩個同事咁上下時間到,,,,,,

我哋組有兩圍枱…

我問大佬點解分我坐佢果枱…

係咪因為要飲酒….

我哋果枱有兩間下家….

大佬答我…有部份係佢意思黎既…..

哦哦…明晒..即係佢調我過黎,好明顯係要陪飲酒..如果下家要勁隊飲酒///

今年情況我覺得唔過份~

因為兩邊大陸工廠的夫婦,都好收歛無亂黎喎~~

good~~!!

今年我唔算飲咗好多咋~~哈哈~~

最開心係今年仍然有抽現金獎環節~~~

公司百五人左右..

有五位現金獎得主~

我係….

第一個被抽中的~~

真係好開心呀!!!!!!!!!

後來老細見大家唔高興..因為名額太少,佢加碼加多五位~

結果我果組又多一位同事中咗~

本來係兩位..另外一位同事喺糖水時間閃咗…..老細要中獎者喺現場…so poor la…

<span style="font-family: Aria

l;”>

佢..肯定小喇叭到拆天…

返公司又要安排請食飯日子喇

公司咁多朋友..都要食幾場……….

不過意外之財~~

都係開心既~~~

 

Log in to write a note
December 16, 2012

抽現金咁好~勁~!!