Unbelievable 回來

8/4/18 星期日

今天天晴

得知OD platform復活

哈哈

就是復活節的出奇復活蛋狀態

 

我竟然有抄低密碼。。。

完全無印象抄低了

 

可以倒種將舊底的日記找回來

 

但我們可是中文語境

 

美國英文的server…

 

亂碼不意外

 

但估唔到十幾年一個down server

 

紀綠仍在

 

即叫你做人好好地

白紙黑字全記下

 

ANYWAY,我以後可以多寫了~

 

Log in to write a note
April 9, 2018

開心哩!! 你就好以往日記無亂碼,我果啲亂哂,一定係叫我永遠向前望

April 9, 2018

@ph27 我拎得番部份咋

一開始寫果堆都係亂左碼整佢唔掂

算啦,有得用番都估唔到,好掂架啦~~~

大家都向前望啦=)