我的最愛

阿衡終於都由日本返黎啦!雖然只係一個星期o既事,但已經好似好耐無見咁啦…..

呢幾日都只可以同佢message,還要到夜晚先可以傾到計,每朝佢都要6:00am起床,所以我地都唔會傾太耐,雖然無得見面係好孤單,但我們的心是連在一起,我唔想因為自己而不準佢同朋友或者阿哥外遊,因為我都想佢快樂,想佢無壓力咁做一d覺得開心o既事。2個人一齊也要有自己的空間和朋友聚一聚的時間,之後大家見面會更有話題,不過我都有孤單的時候,也是正常呀,因為呢幾日我真係好掛住佢呀,唔可以係佢身邊一齊欣賞美麗的景色,始終都有點唔完美….阿衡係機場話見到我想要個條裙,於是幫我買左,比起香港真係平好多!好多謝佢咁有心,咁趕都買野比我^^

尋晚阿衡終於都返黎啦,知道佢拎住好多野,好多手信呀,只係執野都執左好耐。太耐無見,雖然返到黎都未有得見面,但都好想聽下佢把聲呀,諗住夜晚傾電話^^

第一次同阿衡傾電話,但我等左好耐呀,等到都12點幾佢都未有時間,本來都諗住算數上床訓覺啦,點知阿衡無端端打黎喎^^

一聽到佢把聲真係好開心呀^^,原來佢落左街係樓下公園陪我傾電話,咁凍佢都落街,真係辛苦佢啦,不過我們太多野想傾啦,幾日無見已經令我地掛住對方,真係好痴纏呀^^"至搞笑佢係樓下無端端比警察查身份證!哈哈哈!當然啦,夜麻麻係條街又唔知做咩喎,個警察又好搞笑咁問佢身份證張相做咩咁「陽光」!哈哈!

傾左1個鐘,唔捨得都要收線啦,天氣咁凍都唔應該係街留連^^。
親愛的,我們很快就見面啦^^

Log in to write a note
December 27, 2013

真sweet呀~