100%心意

尋日係我生日的大日子!對於又一歲呢件事,我已經變得麻木,最令我覺得奇怪的事,想像不到幾年後我到40歲時真係唔知會點,如果可以keep到依家咁童顏,真係好得人驚,但亦都有咁o既可能….

阿衡專登請假陪我過生日,對呢次的約會我沒有很高的要求,其實只要佢為我做任何事,我都會感覺到佢對我的愛護,咁我就會好開心^^,只要我見到佢,就已經好滿足了^^

阿衡約我左下午係旺角等,奇怪佢好似一早就預左係旺角又一定要係下午,好似好有計劃咁喎,不過出到黎都只係四圍行,人很多亦好迫,不過我地都鐘意咩都講一餐,咁又好易過左呢幾個鐘啦。我們還在寶島食左個下午茶,順便hea下。

阿衡好鐘意睇個d軍裝用品店,d袋仔,迷彩褲佢似乎很有興趣,d爬山露營用品又好吸引佢。阿衡都係一d sporty的人,上次行山佢話非常輕鬆,但我就半死了,跟佢的速度真係幾辛苦,無法啦,我又唔係成日運動>_<

行到差唔多7:00pm就我地去左朗豪坊頂樓食飯啦,阿衡一早訂左枱啦,個間食店係食意大利野的,有pizza、意粉和牛扒食,店內都唔多人,我地叫左pizza、牛扒和沙津,已經好夠我地食啦!食到咁上下,無端端有人拎左個蛋糕出黎,點埋心心蠟燭!

呢個都未算是驚喜,因為生日送生日蛋糕都好平常,我還未深究那個蛋糕的出處,還以為是阿衡一早買返黎,再比間舖頭拎出黎啫,點知原來阿衡是那朝晨早到整餅店自己學整,然後再將「製成品」拎返呢度放低!那個蛋糕是阿衡親手造的!

他還show d相我睇,見到佢著住條圍裙,好得戚咁拎起個蛋糕笑住影相,個刻我真係無諗過竟然有人會為我做呢d野,係我想像不到的事,他從來都未整過甜品,知道我呢幾年生日都無一個自己的蛋糕,所以親手做一個比我。他都唔相信這個蛋糕是我今年第一個蛋糕亦是唯一一個呢。

我不斷稱讚他的手勢,因為個樣真係好似出街買個d,味道又不太甜,很適中!雖然2個人食唔哂個蛋糕,但我很喜歡^^,也很感動。

雖然阿衡條件未必比別人優勝,但我喜歡的不是那些條件,而是那個人是否願意花時間係你身上,錢無左可以搵返,但時間對於一個人黎講係十分寶貴!佢願意為你花青春花心意,證明佢係出自真心的!

我地又談及將來,阿衡覺得我和佢一齊係佢走運,因為佢覺得以佢條件根本都好難有女仔會鐘意(無咩錢),但我鐘意的並不是外在的素因,有時睇一件事要深入去看,陪你走到人生盡頭的人,係一個能和你雙依雙靠的人!我享受精神上的分享多於物質,或者會比人話我幼稚,但我的快樂都係建築於心靈滿足上,相信能夠明白我的人,自然會知道我想說甚麼。

PS 收到阿衡在日本寄來的明信片了!多謝你洗盡腦汁的文字!看了多篇呢!

Log in to write a note
December 31, 2013

誠意度滿分~!