開心的開始2014&#2418

2013年咁就過左啦,記得以前每年年尾都會寫一篇大事回顧,記下一年開心和唔開心的事。回想起2013年,真係發生左好多事令我的生活有了重大的轉變,再次對自己作出誠實的表現,有扎掙,有擔心,有苦惱…..呢一年對我黎講真係百般滋味,幸好,上天對我真係好好,加上我保持思想積極態度!回頭過後想起真係得來不易。

2013年的開始,是由2012年結尾帶落黎的,表面上我很快樂,別人眼中我也很快樂,但每天或某一d時候我都會懷疑自己,是否真係選對了?為甚麼心裏還有些不安感?對著那個他,我投入不來,盡管我努力去嘗試,心裏都在扎掙著,加上越來越發現彼此的思想和性格有著重大的不同,大家也不相讓,結果就是分開收場了。

雖然別人眼中我是悲慘的,但其實,從那一刻的開始,我才是真正的活過來,我才深深感受到真正的自由。雖然沒有人關注自己,但內心的喜悅真係無法可形容,那陣子我喜歡做甚麼就做甚麼,喜歡留在家做宅女無人理,有時約朋友出街食飯又係另一種歡喜!我要襯這個時候做回真正的自己!

但偶然我也會有寂寞的時候,看見別人一雙一對,盡會有點酸溜溜的感覺,自己年紀也不少了,會問自己,「其實你想唔想有個人喜歡自己呢?」但我又會諗,以現在我的情況實在不樂觀,朋友不多,而且都要看緣份,就算身邊有很多選擇,如果真係夾不來,有一籮比你揀又點?問題始終都會發生…..

有些事就算我諗幾年都唔會有結果,所以我只能將自己做好,保持樂觀的心態,我對愛情仍然充滿憧憬和幻想,我對將來的伴侶都有一個概念,現在要做的是調節心理,讓自己心理上有這個條件去遇上一個適合自己的人。我用「適合」,係因為我要找的不是一個最好的人,適合也很重要,兩個人性格和觀點都要配合到,相處才會事半功倍!

我覺得世事真係難料,只要你真心想搵到一樣野,你的渴求就是一道磁場,會好自然地令你吸引到一些想注意到o既野,我深信自己一定可以做到,雖然偶然會有點迷茫,覺得不太可能,但的確要相信自己才能成功呢。

朋友介紹男仔比我識,初時覺得還可以,但問心個句,其實真的不太適合自己,好像不能做回自己似的,沒有一種親切的感覺,像距離很遠….雖然那時我是單身,但唔想因為想有人陪自己而亂抉擇,結果還是保留那個位置,唔想迫自己。

那時都有點唔開心,但緣份未到的話,真的不想迫自己,嘗試放開自己去唔諗,好好享受單身的日子,雖然身邊的人都為我擔心,但我最清楚自己,如果我要的是開心,那就做一些自己覺得開心的事。

同一時間阿衡就慢慢進入我的生活裏,我們係公司見到都會談一談,知道佢試過獨自自由行,而我也很想試一試,於是一見到佢都會問下佢,傾傾下又傾左其他野,跟住無端端熟左。

慣性一見到面就會傾計,開始習慣有呢個人的存在,開始在意那個人的行蹤,開始嘗試與他約會,到變成了一個定期約會…..

好似都好順利啊,回想起2013年頭到和阿衡一齊已經是11個月的事,想起同俊分開,是2012年的事,原來都已經成年有多了…..我知道自己有過一個經歷,一個似是很長的經歷,迫使自己諗了很多東西,嘗試左好多野。其實人係要不斷反醒才有進步,如果我當初只係回望過去,懷念從前,我根本不能認識阿衡,人要向前才有進步,遇見阿衡係我的一大幸福!

2014年,期望和阿衡的感情越來越好,越來越愛對方!希望我地都身體健康,開開心心,工作順利^^。屋企人要和和氣氣,身體健康。朋友們都要健健康康呀!我都希望呢年可以有機會認識到新朋友,廣闊社交圈子!

Log in to write a note