生死的啟示

星期六去左看順哥最後一面,好少去呢d地方,所以都有點緊張,一到靈堂就見到順哥張大頭相了,一個熟悉的面孔,但無奈要迫自己接受佢已經離開左…..

見到順嫂還表現得很堅強,不過一有親人前來問候,佢都會哭破喉嚨…..見到呢d情境都令人很傷感,不竟大家相處三十多年了,一時間失去至愛那種心情真係無法想像咁痛!

入去靈堂後室見順哥至後一面,我永遠都無法忘記那一眼,他是我平日見過的順哥嗎?雖然化了妝,面很白的,但不是可怕的樣子,仍然很慈祥和安息。著上number 1制服,很醒目的樣子啊,但可惜仍是壯年的順哥,已經上了天家,留下的只係一個驅殼…..令我至深刻是他的雙手,看見一些針洞,應是搶救時做成的,雙手都灰白了,指甲還變成了黑色。我第一次咁近看一個死了的人,記得好耐之前係阿嫲死時見過一次,但距離不近而且很快就離開了。

直至現在我都仍然想著當時見到順哥最後一面的情境,我只想佢得到安息,守護著佢o既屋企人,好好的在天家生活。

那天阿衡和佢的組員都有來,因為那晚要返夜更,他們坐了一陣便要離開了,我也跟著他們離開。我係鰂魚涌行了一陣,諗起一個至愛的人離開自己,我真係好唔想遇到呢d事但無奈生老病死本屬正常,所以我要親在世的日子好好和阿衡相處相愛,要珍惜他在我身邊的日子,唔想有一天覺得後悔。

想了一想,和阿衡都有成2個星期無出街了,因為近排自己有點咳,不太方便外出,同阿衡食野都只能揀一些清淡的東西黎食,不過阿衡都好好呀,仍然會盡量陪我食飯,之前佢認承過我陪足我食咁多餐飯,唔想我一個人自己食,真係好感激佢呀!我知佢做呢d事都係一個bonus,唔係佢應份o既,所以佢肯咁做證明佢對我好有心^^

盡管有時我都有忍不著氣的時候,真係好怕會影響我們的關係呢,唔知佢會唔會覺得我無佢想像中好呢?情侶間的溝通真係好重要架,無論有時會嬲爆爆又好,但溝通都要有架,如果不是根本唔會明白對方個心諗乜,幸好阿衡也樂意咁做呢,呢樣野真係要好感恩呢。

要經常提醒自己,要好好珍惜一個人對自己的好,有疑惑就要問對方,唔好一來就嬲爆爆,忍埋係個心度!或者有方法解決呢!唔好令愛你的人傷心啊!

Log in to write a note
January 8, 2014

生死都是人生的過程,活著的就要好好地活,那才對得住天地