發揚優點

近期沒有甚麼大事發生,應該值得興賀吧!之前咳了兩個星期都已經好了,本來以為要睇多次醫生,依家真係可以慳返!

呢個月發覺自己好似肥左少少,其實可能已經肥左一排,只係無發覺啫,如果再唔埋佢真係會越來越肥呢!自己生得唔高,如果太多肉感會看起來很沉重和唔夠精神!一定唔可以再咁落去了。

現在要注意一下食量,其實唔算多,不過要減少食雜食,太油、太甜和太重口味的食物都選擇唔食,諗住做返少少運動,warm up一下,好讓新陳代謝快返少少,有助滅脂!

阿衡有時都笑我有肚腩仔,比佢講得多都有少少介意,有時佢下下都搵呢樣野黎取笑我真係有d唔開心,所以都有同佢講,不過佢唔太明白我有咩好介意,佢唔明白女仔係好介意人地開口埋口都笑佢肥,佢覺得我做咩咁無信心,佢又唔係因為單單我外表而喜歡我,但我覺得問題唔係講肥瘦咁簡單,係無時無刻都提住令我有點壓力,個個女仔都想人讚美自己,以欣賞角度去看自己,無人會想人地只看到自己的缺點吧?還要迫我笑埋一份是否太殘忍呢?

我都只係想佢多用欣賞角度看我,周不時稱讚下我,讓我歡喜下都得呱?

但佢的朝點都係放係「做乜我咁介意自己外表」……

迫佢要讚我好似我好變態咁…..我個本意都唔係咁…..

我有時見到佢做左d咩好事,都會讚下佢,有時見佢件衫幾靚,又會讚下佢。可能中國人的文化都係咁,眼中只會看到別人的缺失,但別人的優點或者做左d咩好事呢?佢地會覺得係應該o既,但缺失就一定要講出黎,等你去修改!

多d讚美,對方先有推動力令佢進步,但相反,只係不斷重復提出缺失,人變得唔開心,係情緒低落的時候,又點會有正能量去推動做得更好呢?
當然,我唔排除有人會係低潮時識「反彈」,努力發奮希望出人頭地,但都唔係人人受得起,你努力就算得不到回報,都想別人看到你努力吧?也希望有正面的評價吧?

我希望由我做起,多點看別人的好,這會令關係好d,又會令大家都開心d。

Log in to write a note