日記你好!我們又見面了

真的很不可思異,3年前這個日記消失了,以為從此就消失要永留心中,今日佢終於都再次「復活」了,好似找回一個久別重逢的老朋友一樣。

它的確是我的老朋友,由我少女時代已經倍伴了我十多個年頭,由我初戀、失戀、再戀,再失戀….呢十幾年黎佢都一直陪著我。

今日佢終於返回我身邊了!不過我發現呢個日記變成一個要比錢才能寫日記的地方,似乎意味著我和它要有金錢上的交易才能好好維持著「友情」。
但十幾年的感情,幾百元係咪值呢?如果我要繼續運行這個日記,當然就要比呢D錢啦。

最尾一篇日記睇返真係感觸良多,我和衡最後也分開了….原來時間真係可以令我睇清一個人,無論佢之前對我有幾好,「我以為」佢有多關心我都好,原來時間一過,人的真實品格都會盡現,自己回頭看來,好多野都係一廂情願咁去諗,以為一切都好好了,以為他是一個適合我的人了,但日子有功,性格係點就係點,你想係我面前表現出一個暖男嗎?唔係就唔係,性格是一時三刻點會改變到?只有用時間去認清對方,才講適唔適合自己吧。

我唔敢講我和以前的心態改變咗,因為打從心底,我的心仍然渴望得到一份真愛,有時看到別人求婚的消息,自己好替人開心之餘,也會期盼有一天自己可以找到一個懂得愛我的人,不再令我流離飄泊….我很想安定下來好好去愛一個人,兩口子分享著快樂,分享生活,好好過日子。

雖然我唔知還可以做D咩,生活開始從回正軌了,無之前咁慌失失,一切好似有了一個定位。成日都同自己講,做好自己,要遇上一個適合的人,首先你要做一個適合的人,起碼思想成熟度要夠,起碼知道自己點要D咩,能夠向著正確的方向找到一個適合自己的人。

我都好開心自己遇上了日記呢樣東西,好多時自己都會諗好多野,好想同人分享自己所聽所聞,我相信總有人會欣賞我呢類古靈精怪的人,我不怕別人怎樣想我,只要喜歡我的人喜歡欣賞我已經足夠了。

P.S. 呢幾年自己都改變不少,可能傷過幾次,有好多野都要重新檢視是否如自己所想,係咪要轉變一D看法,交換角度去諗,或者會有另一番感受和領悟。

Log in to write a note
February 9, 2018

A good reflection for myself. Thanks a lot!

February 10, 2018

@lowestcommonmultiple welcome back^^

February 22, 2018

這裏是能從看到其他人的想法中,更清楚瞭解自己的地方。慶幸的是,我們又回來了!謝謝!