洗錢日

今日無咩特別野做,只係下午約咗去睇牙,不過都係樓下附近啫。

唔知係咪自己手神唔好,點解今次揀呢間個醫生比我的感覺唔太好,雖然我唔知點為之好,但呢個醫生好似只係想快快手見完我就想趕我走咁,好彩我之前都有上網做下資料搜集,唔係真係會比佢o既意見嚇親。

我最怕遇著D講野一半真一半假的人,都唔係好真心想幫我咁,下下都講錢,以為我乜都唔識乜都唔知咁,我當下無點講D咩,只係講「係咩?」「原來係咁」,唔想同你爭辯D乜,因為我已經唔覺得佢係真心想比D咩意見我,明明預約時話有preview服務,結果乜都無,我真心覺得呢間診所好有問題,個d係咪真係醫生黎架….?

咁就$200….認真乜都無做過….

我記得以前係中環個間牙科診所d醫生幾好,好細心,其實我分別好與不好只係人的問題,我不是專業,但都起碼知咩叫令人舒服,咩人係誠懇。不過當然,中環個間收費係貴好多,難道d人做野好與否係用錢衡量嗎?但我仍然覺得係關個人問題….如果我有呢個專業,我先唔會整臭自己個招牌,我也想其他人覺得我好,下次再來幫襯我吧!可能我諗野有點老土,其他人或者覺得我很無知,但我有心係呢行立足,緊係想做好個批啦。
跟住去左太古行下,食個tea飲杯咖啡又一日啦。

呢年我特別喜歡去飲咖啡,但我又唔係好有研究個d,只係好想找一個地方靜靜地坐底消磨下,去一d細細間或者自閉式的cafe shop就最啱我啦。有時去一d從未去過的地方坐底,食一d平時好少食到的食物,都幾舒服和得意。我發覺咁o既生活令我的心情變好,或者唔係話變唔變好的問題,係好似有咗一個小目標咁,好想好想去做一件事,好想身在其中去享受一d經歷,我會覺得好開心,因為我知道自己喜歡攝影,影小物件,影日常生活的相片。所以每逢假日如果無人約,我都會諗下有無咩咖啡室可以去下,最後比我坐得耐一點,環境又美的地方^^

情人節快到了,今年我無情人陪我,應該話呢2年情人節也沒有情人,但唔需要擔心o既,如果同一個錯的人共渡呢日,可不必靜待一個對自己好的人,咁過呢日才叫開心吧^^

以前我對呢一日都好期待,好希望對方會為今日作好準備,我又會為呢日準備好小禮物,其實目標都只係想大家一齊高高興興,在呢段關係上留下一個開心的回憶吧,我還記得那個期待的心情,不過唔會沉迷去回想當年,留在我心中的只係期待的心情,個人太「懷舊」也不是一件好事呢^^”

p.s. 今日又買咗支香水= =”其實我已經有好幾支了….用極都用唔哂還買。但我發覺對香水真係又愛又恨,很喜歡不同的花味,配合不同人的氣質和性格,可以更加提升到每個人的特質!我最喜歡花味香水,太甜味我不喜歡,胭指粉太重又唔啱我外型,我喜歡特別花味而且要帶清新,不懂形容,人人也喜歡chanel No.5,但我聞過都唔啱我,太女人了,雖然好火紅啫,但都唔係人人啱囉,還是買返啱自己特質的吧。^^

對。今日洗了很多錢^^””””

Log in to write a note
February 11, 2018

情人節不僅僅是戀人。人們也用它來表達對其他人,如父母或孩子的愛。表達對你生命中所有人的愛,而不僅僅是一個妻子/丈夫。

用一天的時間來善待你生命中的人,並傳播一點愛!

祝你有個愉快的一周!

February 11, 2018

@peter_24601 對呀~可能我之前的經歷關係,以前我都未懂善待自己,所以現在我要好好保賞吧^^”

February 11, 2018

@d_5 我知道有幾個人在情人節那天對待自己,但我覺得給予比接受更有趣…

February 12, 2018

有時一個人都幾舒服呀~

不過都祝願你早日遇到合適的情人~