功課

到了學期末, 係學生交功課既時節, 今年好像特別多學生欠交功課。以前未入來做之前, 完全冇諗過工作之一係要去追學生交功課…我心諗,唔係唔交就係當零分架咩? 我覺得追學生交功課係好小學雞既事, 唔係小學或者中學先會做架咩? 其實我地追功課, 只係因為”要做d野”, 証明校方有follow up過, 因為好似以前真係有學生冇交功課冇上堂, 係真係佢好似自己本身定係屋企有問題…但係大學喎, 咁大個人自己要有d責任感, 你唔想交?咪零分囉!你覺得得有困難, 咪同老師傾吓, 睇吓可唔可以遲交囉, 唔洗三催四請! 好既話, 我地聯絡過一次就交番, 唔好既, 真係搵成好幾次先”求”倒佢份功課, 有D仲變左失踪人口…而家我仲有幾隻case要follow, 希望你地乖乖地啦!

Log in to write a note
May 4, 2018

真係估唔到大學生都要人追交功課喎~

May 4, 2018

以前係求學﹐宜家係求你學……咁都得?!

May 10, 2018

難以想像! 乜唔係無交功課, 就後果自負嗎? 乜大學都要人去追功課….

May 14, 2018

大學生啦喎~ 成年人都要下下要人提架咩? 重當自己係細路仔咩….