Appraisal

又到一年一度的appraisal。 同一個post做左咁多年, 每年我都是copy and paste上一年的, 然後再加減修改一點(雖然看起來其實都是分別不大), 唔知其他同事係點寫的呢?我從來都冇問過佢地。

寫都還好, 要meeting才難, 都唔知有咩野講好。我承認自己工作上是比較被動的人, 你叫我做咩我就做, 當然我都會主動去提出要幫手做ad hoc野, 但係通常做野我都係跟前人個flow, 因為我懶得去諗點可以做好d, 做快d, 不過可能又因為我覺得前人個flow係冇問題。至於工作量, 我都唔知點叫多, 有時好忙有時又好得閒, 其實都好睇你做野快唔快手, 做得慢既梗係要耐d, 我諗我都算係快果隻卦? 問我有什麼意見? 我通常都冇, 都唔知點答, 講自己冇野想講, 講人地又唔想, 講自己想點做好d, 又好似好假(我冇要求, 都係想搵兩餐啫)。我都知每份工都有難處, 所以有時真係”食得鹹魚抵得渴”。唔知人地appraisal果陣會講d咩呢?

Log in to write a note
June 13, 2018

我老細好懶做appraisal,所以我地都慳返唔駛做 😂

June 14, 2018

今年appraisal 見老細前, 他特地寄了一份兩頁的問題給我們, 叫我們預備好, 才去見他。大家都有點叫苦連天。

June 14, 2018

有時同一個位做得耐,都好易跌入麻木的迷思….我覺得平時同其他同事交流一下工作,會啟發到你~~可惜我無乜同事….有時都好迷唔知自己可以點進步….