LB 記

朋友阿飯係Financial Planner, 因為要同個客revise plan, 所以要見哩個客

但係個客本身o係LB (一間出名呃人o既層壓式傳銷公司)工作
阿飯好驚俾佢捉左上office 就無得甩身
叫我約佢7-8pm 食飯
我橫豎都放假姐, 無所謂, ok! GOGOGO

11/5 (MON) 我出左SOGO 買結婚禮物俾Zoe Mo
最後揀左1 set 4 隻無腳o既紅酒杯, 希望拎上機都唔會爛啦~~~
買完就call 阿飯
阿飯話佢地o係SOGO 附近o既酒店34樓
我第一個反應係"下!? 情陷夜中環!?" (賣身令人簽單)
原來唔係, o係世貿34樓有個lounge, 佢地o係果度飲野
佢地未傾完, 我就o係附近行下
貢左上樂文, 買到Bunzz 介紹o既《要塞》! yeah!
之後meet 返阿飯, 一齊食野

食完拉麵, 佢話想去「睇格仔箱」
我以為佢係想買一格格果d 箱仔
點知原來佢意思係一間店裡面好多displaying boxes 果d…
同揀睇左好耐假眼眉
其實我幾鐘意同女仔去買女仔野
肯花心機去令自己靚d, 有咩問題? 同埋幾得意丫!!

(雖然哩篇entry 叫"LB 記", 但完全接觸唔到LB… 不過整晚節目都係由LB 而起呢!)

Log in to write a note