2012 回顧

31/12/12 星期一

今天天晴

今年時間過得超快

其實人愈大,就發現時間在自己手上捉不住~一天一天飛快過去

唯有好好利用每天的時間~~

其實今年過得幾精彩~

好充實~試咗好多新鮮的體驗~~

健康

今年小病兩次….感冒中招…變了紙巾killer…..小病是福喇…….

本年放在做運動上的時間比去年多了~真的有堅持跑步~流汗的感覺太好~反而游水就少了~~~希望明年可以密些~最少一星期有一次運動時間~雖然比規定的每天做半小時為少…..但工作忙碌下,能抽出少少時間~都好滿意了

事業

其本上收購後的發展空間還是有的,但人工方面沒有太大加幅,於是決定邊返工邊搵工~見了三份工,有一份工決定請我,但後來考慮工時太長問題…拒絕offer.另外一份駐大陸工,發現,大陸工作環境始終不如香港 ,幸好沒有取錄我~~~但賺了一個去大陸公司見面的經驗~過程好畸呢…有時間先再分享受!第三份工,其實我好想果間公司請我..可惜好緊張…見完工都知無機會………唯有下次做番dd準備喇…….

轉工不成,唯有留守~從心所欲~~喺目前公司基本上都係自已落決定~施行不干預政策~

學業

今年完全無報讀任何課程~要儲錢搞小生意~同本來諗住轉工,一切事業為首~所以此項本年擱置~

家庭

保持淡如水但出聲要幫手就撐的局面~年尾時知道細佬明年結婚,一聽到果刻係呆咗…..跟住係嬲…點解唔係佢親口同我講要經媽咪講呢?我係咪真係咁惡??係咪咁難開口 ???谷氣……大約半小時後接受~

旅遊

2012係旅遊年~好開心呀

一月先到Delta去東京機票超平!!結果即時買~請埋媽咪去玩下~佢未去過日本丫嘛~~二月頭出發去東京六日五夜~~慢慢觀光~~好開心好開心去咗宮騎駿博物館~細細個就好欣賞佢d電影~~另外去埋藤子F不二雄&#21

338;物館,主力睇叮噹~~舒舒服服charge足電~~

二月尾尾有幸公幹~原本三日兩夜的行程~由無錫去上海,19年難得一遇的大霧….變咗五日四夜~順便探下師姐~~感受到內地機場的….不濟應變措施…即係無…

四月中,因為睇咗<<北愛>.好想去下雲南睇風景,同大陸朋友講開佢又想去~結果來了一個十日九夜的行程~麗江超靚~成個行程的朋友來自大江南北,西安,上海,杭州,蘭州,大理,廣州,武漢…全程普通話…..感受勁大文化差異~經驗好寶貴~麗江係艷遇之都…我好同意..因為我遇到………識多咗個朋友喇~

八月尾,又去旅行,今次去青海行絲路~九日八夜, 呢度風景好天然,人民好樸實~好鍾意呢度~感受到大漠風情~青海湖激靚!!!!回程又去上海走一轉見下我的好老大~~

十二月頭去咗長隆睇下動物~幾開心~~因為係公司活動~~~

直接用一個情係因為太虛喇~

今年我一年之內,第一次做咗一次子妹同一次兄弟~

感覺幾得意~但係真係做一次咁大把…………情願請我去飲算..唔駛兼顧咁多嘢……

愛情

如果要計,今年又係無得計~始終要互動架嘛~我又唔醒目..唔知某d人俾的反應即係點呢?都係唔好理咁多,反正唔係我一個人控制到~~~

今年唔合格……..

2013 展望

– 身體健健康康,每個月都要有運動時間~

– 可以轉工去新環境改變下~我仲想搏下~

– 家人, 朋友關係保持和諧共處~~~

– 小生意,今年希望有方向

– 去兩次旅行,想去大阪~重溫下~~~

– 可唔可以有d真桃花?

 

Log in to write a note
January 5, 2013

桃花要來就來架啦 唔急得咁多

January 10, 2013

我都祝你今年行個靚桃花運!!

January 17, 2013

學壁球我無咩concern ga,都唔係要學到好pro~ 你有學過﹖有無教練介紹﹖

January 23, 2013

希望你2013年想做0既都做到啦!

February 22, 2013

唔… 今年我都好似冇回顧過, 亦都冇展望過… BTW, 似乎都係好事多過唔好事~ 桃花嘛, 肖狗的今年好好桃花, 好好把握啦~^^