45 yr old female, is Canadian, likes pizza, the Internet and classic punk. Cat lover. Slytherin and don't you forget it. Avocados are my favorite veggie. Bananas are my favorite fruit. Could be anything, but too fracking lazy. Gen Xer.

Latest Entry

Feelin’ slightly better…

May 25, 2020
Much better sleep wise, a bit better poop wise. We are having grilled chilled cheese sandwiches and soup for lunch.. but with it being so damn hot, I reckon not. Well... idk... I cannot believe the PURE STUPIDITY of some people!!! THIS. Can people not handle a few things opening without acting li...
Continue Reading...

Recent Entries

  • Ugh…
    May 25, 2020
    I'm not feeling so hot right now... I have the ol' backdoor trots.... and I had a very hard time sleeping last night. I do hope the shits stop and I can get my a/c installed. Or, not installed but, put in? I need a banana ... like stat. Or cheese, something to bung me…
    Continue Reading...
  • Meet Isla Sweeney…
    May 24, 2020
    As I am getting rid of this computer, I decided to play a rather vanilla game of the Sims 2, no mods, a bit of CC, and yeah, that's it. Isla Sweeney, family sim, likes underwear wearing chefs... hates men wIth facial hair. Isla went to Hunter's Park (lol... not mine!) and met Colin Riley... …
    Continue Reading...
  • Whatever…
    May 24, 2020
    I'm still exhausted after last night... but I can't sleep. Half of it is the heat, and the other half is just plain restlessness on my part. If I can relax then, maybe I can rest... but something has me wound up... and yet, IDK what... maybe nothing... maybe excitement on getting a new computer?&...
    Continue Reading...
  • WHAT A Q!! #totw77
    May 22, 2020
    Oh hell. What would I do if there was no consequence?! What WOULDN'T I do?! To an underprivileged foster kid, that is an invitation to dream BIG. I wouldn't murder anyone, I wouldn't rob anyone, I would just go about my business, and hopefully make others happy too. Or I would just raid Gamestop ...
    Continue Reading...
  • The Great Realization 2020
    May 22, 2020
    IMG_1977  
    Continue Reading...
  • And now you know why I play the Sims non?
    May 22, 2020
    Meet Kimberlee Harper Family Sim - LTW I forget, likes underwear wearing chefs and hates something which now escapes me... I went to J'Adore Bakery and BOTH witches were there. I chose the good witch but, if I want to, then I can convert... LOL She then flew to the vampire club Crypt-o-Night and ...
    Continue Reading...
  • This won’t be easy….
    May 21, 2020
    Part two. Set in a timeline bc I have blocked most of the next part out due to PSTD... December 1979 - I move into my second foster home. Sometime in 1982 to 1984 - I move into my foster sister Karen's home and am returned back two years later as she is pregnant and…
    Continue Reading...
  • The Abridged Life & Times of Little Avocado aka Sammy
    May 21, 2020
    Ok, I was out on a walk with my sisters Julz and Bees, and I thought, why not chronicle my life so far? I will put them in chapters so it's easier to read. This is Chapter One. I was conceived in the fall of 1973 and born the following July. After Canada Day, and…
    Continue Reading...
  • I need to get off the clonazepam…
    May 21, 2020
    It's just zonking me out, and not doing much of anything really. I slept so deeply I thought it was the end of the day.... instead of like 10a. e_e And Michelle says it causes memory loss... but... IDK. Chicken salad sandwiches (or flaked ham... whatever) for lunch, ice cream sammies for snack an...
    Continue Reading...

Search Entries

  • Use dropdowns or search terms above to find entries.

Chapters